princessboss28: good one bro.... now lets start over ;-)
About
Smokes Occasionally with Average body type
City
Plymouth area, Massachusetts
Details
32 year old Female, 5' 4" (163cm), Non-religious
Ethnicity
Caucasian Aries with Mixed Color
Intent
princessboss28 is looking for a relationship.
Education
Associates degree
Personality
Rockstar
Profession
retail mgmt







I am Seeking a Man For Dating
Needs Test Not Completed Chemistry View his chemistry results
Do you drink? Socially Do you want children? Undecided/Open
Marital Status Single Do you do drugs? No
Pets Cat & Dog Eye Color Brown
Do you have a car? Yes Do you have children? Yes
Longest Relationship Over 6 years



About Me
There r so many wack ass dudes out here that I have to b completely honest right now. I'm doin me, ur doin u.... once we r doin eachother.... u gotta b all about me period :) I can't stand a juvenile dude who acts like he's grown... have ur own shit, take care of urs and don't try to play games cause u will end up the looser once ur caught. I don't stick around where I'm not respected and appreciated. I don't tolerate liars and phonies. I'm not perfect, some of my flaws I'd like to work on but others have made me who I am. In sayin that, I don't judge easily and I believe that real love will feel undeniably incredible and when u find it the small sh*tdoesn't matter. I'm loyal funny down to earth and play no games. whatchu c is whatchu get.. oh yeah did I mention I keep it %100 all day everyday and expect u to do the same. nun like finding out u have diarrhea of the mouth cuse ur full of shit. I loooove fishing and cooking, but can sit back and not do anything in the arms of the right man. I don't play w lil boys anymore, I will take care of my man the way a woman should... But only if ur taking care of me the way a princess deserves. I'm not full of myself I just have standards and I'm sure u do too.... If its a match, kool, if not... No hard feelings :) if ur curiously convinced I may b what ur looking for please make sure ur ready b honest cause if u have to lie I'm all set. Good luck fishing ...... One last note.... I will never respond to a " ur so sexy I wanna b inside u " msg..... So the 300 of u that have sent similar msgs... Go to Craigslist and b ready to pay cause I'm not the one. Just had a great conartist completely steal my heart.... Only to decide I was a looser!?!@#$&@* for real Bro??? Needless to say, I don't need an insecure man who is intimidated by my boatload of groupies, Imma one man kinda chick period!! And if u got games and tricks up ya sleeves..... I'm on HIGH ALERT and I'm again.... not the one. Happing fishing hommies. Oh and ummmmm I am educated if I failed to mention.... But the streets raised me so when its appropriate I'm deff gonna sho my colors !! Like now.... PEACE

First Date
Id have no idea till I knew more about ur personality.... Nothin crazy tho " incase I gotta roll out quick Lmao " I'm playin... I think.