italianprincipessa: no suburbs
About
Non-smoker with A Few Extra Pounds
City
Chicago, Illinois
Details
27 year old Woman, 5' 4" (163cm), Christian - other
Ethnicity
Caucasian Virgo with Brown hair
Intent
italianprincipessa Wants to find someone to marry
Education
Some college
Personality
Homebody
Profession
yes







I am Seeking a Man For Long term
Needs Test View her relationship needs Chemistry View her chemistry results
Do you drink? Socially Do you want children? No
Marital Status Single Do you do drugs? No
Pets No Pets Eye Color Brown
Do you have a car? No Do you have children? No
Longest Relationship Over 4 years How ambitious are you? Ambitious


Interests
George jones ripOld peopleA mans arms
Kisses muahmuahmuahScary moviesDubstep
House musicJohnny cashNot cooking
Jenna marblesAcoustic musicBulls/cubs/hawks
Grilled chicken saladLaughing at inappropriate timesNaps
Smell of bday candlesPeople fallingPerfume
Fruit saladTreadmillingCinnamon toast crunch
Strawberry margaritas on the rocksEllipticallingPillow parties
Kathy griffinRandomnessJalapenos
Quoting songs/moviesWatching drunk ppl dancePuppy obsessed
Clorox cleaning wipes lolFabric softner/febrezeMen that smell good
Cheese yummMario kartLeft4dead
Warm n cuddly tough guysHairsprayCold pillows
SnugglingHousewivesTweezing peoples eyebrows lol
ExploringMakeupBeing silly

About Me
I don't mind online dating, but i have to say what iss crappy about it is that it allows ppl to talk to so many ppl & pursue them at once, making your average or even higer than average person very forgettable. With that said, dont be offended if I don't respond. I'm just over here trying to keep my slow, not so overwhelming pace.

I'm the youngest (& less b*tchy) of three Italian girls. I smile too much & laugh til I cry. I'm generally very happy, positive & keep an open heart. My passion for people & helping others & wanting to make them happy is what keeps me going. I do better with genuine personalities & just simple, good ol hearted people. Simple, but not simple minded :-)
I get alotta crap from my friends bc old people are my weakness. I want to adopt all of them. Even the grumpy old turds. Sometimes ppl just need a hug is all. Or someone to give em a run for their money ;)
A lot of people see me as this crazy silly girl that's not too serious. I guess that's my fault. I'm not always "open" & touchy feely unless im dating someone. And I've always had a blunt mouth. I dont water down my words & its hard for me to lie about pretty much anything other than why I'm gonna be late. I've calmed down a lottt in the past few years tho. Clubs & crowds of obnoxious ppl make me cringe. I'm more into intimate settings these days.
Most would say (& doo say) my morals dont match me physically. I get that maybe I come off one way & am actually another. Apparently when you're infatuated with all things makeup & hair & God decided to give you a giant pair of knockers, you don't look wholesome.. Interesting. Thats why ppl created the "dont judge a book by its cover" reference....for ppl like me. My gay friends are still confused why I choose the quiet lake opposed to pint sized boy gogo dancers sweating glitter from their pores. And why I'm not slutty. And my low-key & guy friends look at me crazy when I get overly excited about makeup & cute boys w shorts up to their ass. I guess I cant put myself into a specific box. When I'm home I'm really quiet & like my down time just to kinda chill & BE. I'll catch up on my gawd awful shows & cook or watch movies. Movies are fun, because usually that means snuggle time lol. And when I'm out..I'm out. Social & all smiles.
I listen to most types of music, depending on my mood of course. But I grew up on my first loves, George, Johnny, Vince, Hank Sr. & Willie.

As far as relationships go, I like them. I can casually date, but its not really what I'm looking for. Actually that's a lie. I don't wanna do that at all, its annoying. I want to settle down ultimately. I want fun. Passion. A relationship built on trust & unbelievable love, support & appreciation for one another. If you are incapable of that, then I suggest you don't waste my time. I know what I want & am not going to bother with guys that are a joke. I & most women don't have a problem meeting men. They're everywhere. But sometimes you just havta wait for the one that'll surprise you.

Physically some of my fave qualities are height haha. If i could choose, he'd be like 6'5. Gorgeous olive/tan skin, dark gel'less hair so I can play in it & sweet eyes with a cute cheesey smile. A nice thick build w some meat on him is necessary too. Ya knoww, a man's man :) rawrr.

THINGS I highly DISLIKE: people who don't support Gay Rights!! , seafood, golf, humidity, flat hair, bugs, SPIDERS (omg!!).. centipedes even worse!!, flakey people you can't depend on, smokers, cat people..theyre always weird, republicans, yogurt & jello, swooshy pants in public, man jewelry!, guys that wear overly baggy clothes.. how am i gonna check out ur package!, close-minded people, bible pushers (yes, i believe in God but relaxx. jesus loves me), ppl that cry about everything, girls that create female wars when we shld be helping one another out, ppl that go out of their way to be rude bc theyre insecure, ppl that dont know which song/movie im quoting lol, "early birds"..you are annoying, animal abusers grr, hunters..Omg just leave now!!, chunky rubber soled high heels..i mean REALLY, when ppl talk vulgar in front of old people..

First Date
Umm! As long as I'm not chopped into pieces by the end of the night...


Mail Settings
To send a message to italianprincipessa you MUST meet the following criteria:
Age between 24 and 37.
Live in United States
Live within 75 miles.
You must have a picture to contact this user.