salmonsspawn
Age: 34
Dating
ThatLovehatet
Age: 29
Long term
calilady1984
Age: 30
Dating
KT157: Looking for someone to make me laugh
About
Non-smoker with Athletic body type
City
San jose, California
Details
31 year old Woman, 5' 3" (160cm), Non-Religious
Ethnicity
Caucasian Capricorn with Blonde hair
Intent
KT157 Wants a relationship
Education
Associates degree
Personality
Profession
Veterinary technician


dating
With my girl at Los gatos music in the park!






I am Seeking a Man For Long term
Needs Test Not Completed Chemistry Not Completed
Do you drink? Socially Do you want children? Yes
Marital Status Single Do you do drugs? No
Pets Cat Eye Color Blue
Do you have a car? Yes Do you have children? No
Longest Relationship Over 6 years



About Me
Where to start? Hmmm, well I graduated college not too long ago and am working in the vet field which is something I've always wanted to do! I love animals and my job is very rewarding! I'm very lucky to love the doctors and the coworkers I work with. I just passed my RVT test n am now a licensed vet tech! Whoo hoo!!! Lol. If I decide that's not enough, in a couple years I might decide to go back to school and become a vet, but we'll see... In the meantime, if I get bored of working with domestics, I might like to try working at a zoo, because I would love to work with tigers!
I love to travel and there's quite a few places I still want to go or re-visit... Wish it could happen tomorrow, but I'm paying off student loans, lol.
I recently just started learning to cook and try new foods b/c I'm normally a picky eater- I do not eat bread! It's not a carb thing, I've just never liked it since I was little. If you'd like to know more, please MSG me :)
I HATE to be one of those ****y girls, but I'm sorry, if you want to talk to me, send a MSG cuz I don't respond to those I want to meet u msgs...k thx :)

First Date
Hmmmm, surprise me. :)
Hopefully someplace we can get to know each other.


Mail Settings
To send a message to KT157 you MUST meet the following criteria:
Age between 25 and 36.
Live in United States
Live within 75 miles.
Must not have messaged users looking for intimate encounters or sex.
You must have a picture to contact this user.
Must not be married