ces1drsss
Age: 27
Hang out
Soopa Doopa: Light as a feather but hard as a rock
About
Non-smoker with Athletic body type
City
Inglewood, California
Details
26 year old Man, 6' 1" (185cm), Christian - other
Ethnicity
Black Gemini with Black hair
Intent
Soopa Doopa Anything
Education
High School
Personality
Profession
Acting


dating
Swagg






I am Seeking a Woman For Friends
Needs Test Not Completed Chemistry Not Completed
Do you drink? I do not drink Do you want children? Yes
Marital Status Single Do you do drugs? No
Pets No Pets Eye Color Other
Do you have a car? Yes Do you have children? No
Longest Relationship



About Me
Basically the song explains what i'm lookin for lol
"Special Girl"

[Verse: Donell Jones]
(I'm looking for that special girl, that special girl)
All you single ladies best look out for me
I'm the hottest single niggah to step on the scene
Got the east side rockin',
Got the mid west talkin'
Got the dirty south bouncin',
Got the west crib walkin'

The type a niggah that you wanna roll with baby
Don't get it twisted thinkin' I'm a sugar daddy
You can look like Halle with an ass like JLO
And a smile like Janet but that's not enough
You may think that I'm trippin' take a minute and just listen
It ain't all about sex 'cause I can always get that
I'm a million dollar niggah need a million dollar woman
Met this chick named Yvett and this what she said

[Verse: Yvette]
I can give you everything you need
I can be your freak, even cook and clean
[Donell Jones]
If that's all you got then you cannot get it
'cause i got a chef who can cook all my dinners
[Yvette]
lookin' for that niggah who ain't cheap,
Take me shopping every week
I play this game for keeps

[Verse: Donell Jones]
If that's how you get down its a wrap and your finished
There ain't no use in me gettin your digits
I'm looking for that special girl

[Chorus: Yvette/Beverly/Donell Jones]
Your looking for me, I'm waiting on you
To bring your loving to me
(that special girl)
Come give it to me I'm waiting on you bring your loving to me i got what you need
(I'm looking for that special girl)
Your looking for me I'm waiting on you
To bring your loving to me
(that special girl)
Come give it to me I'm waiting on you bring your loving to me i got what you need

[Verse: Donell Jones]
(check it out now)
So i found out that Yvett cant give me what I need
So i hook up with this chick we call her Beverley
Had a trunk type body drove a chrome 600
With them big wheels gunning
Man this girl was on it

Type of chick that drop a platinum card for me
Just to show this niggah that her pockets deep
And the sex was blazin' and her brain was crazy
Lingerie type lady still that's not enough

You may think that I'm trippin' take a minute and just listen
It ain't all about sex its whats in your head
I'm a million dollar niggah
Need a million dollar woman
I won't settle for less and Beverley said

[Verse: Beverly]
I just gotta have you close to me
I'll watch you while you sleep
You will never leave boy
[Donell Jones]
But that is somethin i just cant do it
Girl i cant be with you every minute
I got plenty niggahs who be sweating me
And I been sweating you
So whats a girl to do?
[Donell Jones]
Don't try to deny your mental there's a sickness
Baby I'm out its a wrap and your finished

[Verse: Beverly/Donell Jones]
(I'm looking for that special girl)
Your looking for me I'm waiting on you
To bring your loving to me
Come give it to me I'm waiting on you
Bring your loving to me
I got what you need
(said I'm looking for that special girl)
Your looking for me I'm waiting on you
To bring your loving to me
Come give it to me I'm waiting on you
Bring your loving to me
I got what you need

[Repeat Chorus Till End:]
Said I'm searching, said I'm looking)
(and it feels like a lifetime searching for that someone ooh yea
Is anybody out there
I'm looking for the one who cares
Said I'm searching, said I'm looking)

You got what I want come give it to me
I'm waiting on you to bring your loving to me
Come give it to me I'm waiting on you
To bring your loving to me

First Date
Shit... I don't know. A backflip. It seems to turn women on when i do that. lol... But on the real.. Its really up 2 them.. Watever they wanna do