xxleannedonnyxx: Leanne-Amy
About
Smokes Often with Average body type
City
Doncaster, UK
Details
29 year old Female, 5' 8" (173cm), Catholic
Ethnicity
Caucasian, Aries
Intent
xxleannedonnyxx anything.
Education
High school
Personality
Profession
Work in a cafe







I am Seeking a Man For Anything
Needs Test Not Completed Chemistry Not Completed
Do you drink? Socially Do you want children? Prefer Not To Say
Marital Status Single Do you do drugs? No
Hair Color Brown Eye Color Other
Do you have a car? No Do you have children? No
Longest Relationship
Pets No Pets  



About Me
Well Im Leanne as you proberly already know. Im a fun loving lass who likes 2 have a good drink with mates. Get along with most people aslong as your not weird lol. Im currently working in a cafe but would like a new job.i like 2 party alot, would say im always up for a laugh so if you wanna chat just leave me a message...Look forward 2 chatting xx

NAME- Leanne
NICKNAME- Limbo, Lee, Flembob!
BIRTHDAY- 25th March 1988
SIGN- Aries
HEIGHT- 5ft 8
SHOE SIZE- 6
HAIR COLOUR- Brown
EYE COLOUR- Brown
RIGHTY OR A LEFTY- Lefty
PIERCINGS- Ears
BAD HABBITS- Just doin random blonde stuff lol
Tattoos- One on each hand

FAVOURITES:

NUMBER- 90
PLACE- Pub
DOG- Yorkshire terrier
FOOD- Macdonalds
DAY- Saturday pay day
PERSON/S- Mum, Dad,nanna n grandad lol
FEATURE/S- Boobs
COLOUR/S- Green/Pink
ALCOHOLIC DRINK- Vodka nd Redbull, Lager & Black, Rose wine
SOFT DRINK- Dr Pepper nd Vimto
MUSIC- Tfi, Uprising, R&B, Dance, Wigen Pier. Reggae And ya gotta like the oldies.
MOVIES- Horror but gota be with sum1.
TV SHOW- The Soaps, Skins, Shameless, Stuff like that.

LOVELIFE:

STATUS- Single
LONGEST RELATIONSHIP- 8/9 Month
SHORTEST RELATIONSHIP- A Day
INTERESTED IN ANYONE- Nope
FIRST PROPER KISS- 12
DO U CONSIDER LOVE A MISTAKE? Not really
EVER SAID "I LOVE U" N MEANT IT- No never sed it
BELIEVE IN LOVE AT FIRST SIGHT- No
R U IN OR HAV U EVER BEEN IN LOVE- Nah
EVER GONNA GET MARRIED- dunno lol
HAVE U EVER BEEN CHEATED ON- Dunno hope not
HAVE U OR WUD U EVA USE SOMEONE- Nah
WOULD U EVER COMMIT URSELF 100%- Dunno

PERSONALITY OR LOOKS- Personality looks aint everthing

MUSCLE OR SKIN N BONE- Dont like really skinny lads so muscle
TROUSERS OR JEANS- Jeans
JUMPERS OR T-SHIRTS- Both
SUNRISE OR SUNSET- Sunset
REAL OR FAKE- Real
NITE OUT OR NITE IN- Night out
SUMMER OR WINTER- Summer
POOL OR BEACH- Pool
CLEAN OR DIRTY- Clean as in tidy
CHOCOLATE OR SWEETS- Sweets
SMOKE OR NO SMOKIN- Aint 2 fussed as i smoke
COKE OR PEPSI- Coke
MCDONALDS OR BURGER KING- Maccy d's
LAND OR OCEAN- Land
LOUD OR QUIET- In between
DAYTIME OR NITETIME- Nightime
HOT TUB OR POOL- Pool
BATH OR SHOWER- Both bath 2 relax..Shower is more cleaner

WHAT DO U LOOK 4 IN A GUY ? Personality, Up for a laugh, And knows how 2 treat me.
PHYSICAL FEATURES? Bum, Smile, Eyes
HAIR COLOUR? Aint fussed
EYE COLOUR? As above
HEIGHT? Not fusses but dont like short a***s

WORST THING BOUT THE OPPOSITE SEX? Mardy
DO U GET JEALOUS EASILY- No
ARE U SHALLOW- Nah
CURSE WORD- Slag
WOT I DO BEST- Drink and am a good listener
WOT TIME IS BEDTIME- 9 on work day bout 12 any other


Conversation Starters (i.e. what you'd like to do on a first date...)
Erm well i would say i aint the date type lol...Take nowt i love partying. hehe


Mail Settings
To send a message to xxleannedonnyxx you MUST meet the following criteria:
Age Between:18 and 28.