Love_Onlii
Age: 30
Friends
BrAnd-I1325: Live*Laugh*Love
About
Non-smoker with Average body type
City
Tavares, Florida
Details
29 year old Woman, 5' 2" (157cm), Non-Religious
Ethnicity
Caucasian Scorpio with Brown hair
Intent
BrAnd-I1325 Casual Dating/No Commitment
Education
High School
Personality
Rockstar
Profession
Bartender/Server


dating
Bass pro, lol






I am Seeking a Man For Hang out
Needs Test Not Completed Chemistry View her chemistry results
Do you drink? Yes (> 3/week) Do you want children? Undecided
Marital Status Single Do you do drugs? No
Pets Cat Eye Color Blue
Do you have a car? No Do you have children? No
Longest Relationship Over 5 years How ambitious are you? Somewhat Ambitious



About Brandi
Brandi is the name my parents gave me.I love my life and evryone thats in it. I like meeting new ppl and am jus looking for friends right now thats why I decided to make this profile. Im not into talking to ppl that r old enough to be my parents, I dont wanna give my number out. So dont give me ur number and expect me to call u or txt u. I want to make new friends, I dont want Creepy Mc Creeper or nething like that. I grew up right outside of PITTSBURGH. I live in the Orlando area now. I laugh a lot. I like 2 talk. I ask a lot of questions. I am obsessed w/ the STEELERS. Im definately hardcore PITTSBURGH. Im a GATOR fan. I love my Guy Harvey Tshirts. I love to travel. I don't always get the joke. Actually I never get the joke. I like to be the center of attention, but I hate when ppl stare at me. I like Nascar GO DALE JR. Screw the rules, I live in the moment. I tend to sweat the small stuff. I get excited easily. I get amused by little things. I drink beer. I went hunting for the 1st time last year, and I cant wait to go again. I am obsessed w/ fishing. I love going camping. I get lost almost everywhere I go. I will NEVER turn down goin out to the woods or doin anything out on the water. I like to get dirty out at the muddholes. But I can clean up pretty good too, lol. I have an amazing group of friends. Im spontaneous. I can have fun doin jus about nethin. I love to go to Country Bars. I dont like ppl who think they r better then evryone. I DON'T like drama, so if u have any dont bother talking to me. I love the beach & laying out in the sun. Tailgating b4 games is the best. Big trucks turn me on. PINK is my fav. Color. But Camo is def. the shit. Concerts are a blast. I love goin out to dinner, but just having a movie snuggle night is also fun. I like 2 party. Im one Crazy ass girl. Either ur gonna love me or ur gonna hate me. I live my life to the absolute fullest w/ NO REGRETS!! Im hard to handle at times, but I love it b/c Im me, and no one will ever be me!! If you want 2 kno nething else just ask :)

First Date
Idk prolly something out on the water or something like that. Or maybe jus a casual dinner and out for drinks after.