foreverdreame
Age: 57
Long Term
BarBellBob
Age: 67
Friends
human with a golden hue: looking for a lady
About
Non-Smoker with Average body type
City
N. delta, British Columbia
Details
63 year old Male, 5' 8" (173cm), Other
Ethnicity
Other Ethnicity Capricorn with Mixed Color
Intent
human with a golden hue is actively seeking a relationship.
Education
Bachelors degree
Personality
Hopeless Romantic
Profession
businessman


dating
Times Square






I am Seeking a Woman For Long Term
Needs Test Not Completed Chemistry Not Completed
Do you drink? Socially Do you want children? Does not want children
Marital Status Single Do you do drugs? No
Pets No Pets Eye Color Brown
Do you have a car? Yes Do you have children? Yes
Longest Relationship Over 10 years How ambitious are you? Somewhat Ambitious
Second Language Hindi  



About Me
Hi I was born and raised and grew up in Vancouver and have lived here all my life.I .I'm not into really waxing on eloquently about myself via this cyber world thing so would prefer to just message and get on with talking on the phone to see if we may have a connection. Love music,,esp. Chicago and Mississippi Delta Blues...Classical...R&B...Motown..Salsa..Classic R&Roll.and Reggae..and love Country (classics and contemporary) I mean how do you not love Johnny Cash.and Patsy Cline (two legends!).lol!!...Camping (..gotta be in a lodge tho...lol) with a roaring fireplace..and a quaint lounge to nest in











All types of food..Creole,Japanese,Korean.Thai..Greek..Indian,Italian.,Tex-Mex. French..u name it I enjoy it. Absolutely love dancing and try to get onto dance floor at least once a week..Love trekking through museums of any type ...window shopping in quaint little towns..walking on the beach.Have been on more than a few cruises and also love train travelling, I find it relaxing and can be very romantic. Although even tho thats what it's all about on these cyber sites I'm not particularly a big affecionado of constant e-mailing back and forth when a simple 5 minute phone conversation would suffice to determine if their may be any of that chemistry we all seek in one another. Good luck to all nonetheless and hope your search leads to blissful fruition. AND BTW: Without sounding vain my unsolicited testimonials are bang on the mark and I'm" one handsome and definitely well dressed man...lol Have yet to run into anybody with my sense of "fashion flair"or "humour." I am honest, trustworthy and above all a "genuine person". If you may be looking for these qualities in a guy it would be nice to hear from you .Thanks for visiting my profile and wish all of you out there best wishes and all the luck in the world...I would certainly appreciate honesty and a sense of "genuineness" when attempting to make contact please. As I do in all my pursuits I do expect a woman to put her best foot forward upon a potential meeting.I mean if I'm gonna make the attempt to look as good as I can then why not you..lol. With that being said I once again wish the best to all out there!..PS: Although I'm 62...I neither look nor act my age..lol..according to all the women I've met anyways.Apparently a lot of you out there consider me to look more in the range of 48- 52....Always nice to be complimented as such.BTW..I have much more recent pics of myself if any of u out there would like to take a look via cell phone or e-mail.

First Date
After getting to know one another a bit on the phone I'm sure we'll figure it out..lol


Gifts Received

Mail Settings
To send a message to human with a golden hue you MUST meet the following criteria:
Female
Age between 50 and 62.
Live in Canada
Live within 75 miles.
You must have a picture to contact this user.