IBJOEYG: M'JUZ'BEIN'ME!
About
Non-Smoker with Athletic body type
City
Camden county ha !, Missouri
Details
47 year old Male, 5' 10" (178cm), Non-religious
Ethnicity
Caucasian, Cancer
Intent
IBJOEYG is looking for a relationship.
Education
Some University
Personality
Class Clown
Profession
Business Owner / Professional


dating
Kickin it at The Lakehouse after My Dart Tour ! After World Tour ! 2015 !






I am Seeking a Woman For Long Term
Needs Test View his relationship needs Chemistry View his chemistry results
Do you drink? Socially Do you want children? Undecided/Open
Marital Status Single Do you do drugs? No
Hair Color Brown Eye Color Hazel
Do you have a car? Yes Do you have children? Prefer Not To Say
Longest Relationship Over 7 years How ambitious are you? Very Ambitious
Pets Other Second Language Italian



About Me
Too much to write about Myself ...Not Conceited or Anything BUT Very Sarcastic and Don't know where to start...Lol...Message Me if Your Curious... I mean at least we can talk if Your Ever bored, Ya Know...I Love making New Friends So let's Chat... I Just moved to the area and just trying to get a feel for the area right now Seeing that I'm Still in Culture Shock being away from A Bigger City In Colorado, But, Originally From Chicago. Damn these Cities are Small out here !...LOL...
*So here's Some more Bout' Me & That U Should know Juz cuz I'd like You to know A Lil' More Bout Me... :)

* I Play Professional Darts
* I Did MMA For Years & Lost Some Teeth which were replaced of course...LOL...
* I'm A 3rd Degree Black Belt
* I Have Only 1 Strip Of Hair right
now...(Lost Bet) LMAO ! Explain
Later...Too Funny...
* LOVE To Cook
* HAVE A HUGE HEART & Love My
Friends & Family With It !
* Have Tattoo's & Some Piercings
* I'm ALWAYS Truthful & Honest ! Maybe A Little Too Much Sometimes, Don't know if that's a Good Trait Or A Bad One !? Hmmm...
* RESPECT Is a HUGE Word For Me, So Is TRUST !

*FYI...If your here to Play Games with People PLEASE Move Along...NOT Into Games ! NO One Night Stands Either ! & If You are A Shallow Person PLEASE Play in The Deep End CUZ I Don't Do Shallow People Either !

HAVE A GREAT DAY ! :) :) :)
AND DON'T FORGET TO LAUGH AT LEAST ONCE TODAY ;)

First Date
Anything at all as long as We Are having FUN ! That's ALL That Matters... :)


Mail Settings
To send a message to IBJOEYG you MUST meet the following criteria:
Female
Lives in United States
Must not have messaged users looking for intimate encounters or sex.
Must not do drugs
Must not be married